Länge sen

Bloggade inget igår, vet inte varför, men kändes inte viktigt på något sätt. Hur som helst så var jag och fixade till naglarna lite igår. Jättefina! Sen tog jag en shoppingrunda och hittade ett par jeans, 599kr. Ett klipp! En svart-vit rutig tunika, från Rut mfl för 159 kr och 2 par skor från skopunkten för totalt 375 kr, halva priset på det andra paret. Ett par beiga pumps med ett spänne och ett par svarta med en tjorv :) Riktigt snygga båda två. Det var riktigt nice.


Bildkälla
Köpte klänningen/tunikan som är rutig, andra från vänster. Ser dock snyggare ut på mig..  :P

De här pumpsen


Bildkälla



Igår såg jag även de två sista avsnitten av Kyle XY innan serien lades ner. Skit säger jag, den har varit superbra hela erien, men den slutar helt kasst. Man vill se mer.

Idag ska jag fixa lite hemma innan jag far och jobbar ikväll. Andra passet då jag ska sälja försäkringar. Kommer förhoppningsvis komma ihåg att köpa en ny mascara innan jag far på jobbet, råkade bryta av pinnen på min andra. Hur som helst så var den typ slut, så jag behöver liks en ny.

Just det, jag har fått en award från Annette



Tack så mycket, vet att det är meningen att jag ska skicka den vidare.
Jag gör så, att alla ni som prenumererar på min blogg får den av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0