Pocket & Trix

Idag satt jag spännt och väntade på posten, hoppades att den skulle hinna komma innan jag for till jobbet. Det gjorde den, blev dock grymt besviken, bara mitt orangea kuvert och tidningen från hyresgästföreningen. Men, när jag gick till jobbet så stod paketet där utanför dörren. * Lycka * Tog med det till jobbet för att kunna spana in det ordentligt.

Så perfekt! Först och främst Michael Connelly - Fallet avslutat. Ska läsa den så fort som möjligt! Sen fick jag även lite godsaker, en haribo påse med salta bomber, en marabou choklad med lakrits. Fick även en strut med thé, Mareld. Luktar jättegott, ska testa det ikväll! Sen fick vår söta lilla katt 2 presenter också. En stor leksaksmus, men reprunt och kula inuti. Han lekte lite med den, tror han kommer leka mer framåt kvällen när han bli bussugen. Sen fick han även lite kattgodis, nå kosttillskott som han verkligen älskade. Han skuttade över hela vardagsrumsbordet när jag kastade iväg en bit. Gled ett par meter på golvet, klorna slipa parkettgolvet kan man säga, innan han snabbt slukade biten. Sen dess så har han gjort allt för att komma upp på vardagsrumsbordet för att försöka komma åt resten.



Så till min hemliga bokvän, TACK så hemskt mycket. Var jättekul, ser fram emot nästa paket :)

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Vad trevligt att komma hem när ett paket väntar utanför dörren!!!



Jag har faktiskt Mellan sommarens längtan och vinterns köld"-Leif GW Persson och "Skuggorna och regnet"-Håkan Nesser, som väntar på mig i bokhyllan. de får vänta ett litet tag till för jag har så mång böcker på lilla bordet just nu som ska läsas. Vi får väl se vad jag tycker om dem!

2009-03-10 @ 18:22:52
URL: http://boktokig.blogspot.com/
Postat av: Fia

Vad roligt att du och katten tyckte om era presenter!

2009-03-10 @ 18:55:39
URL: http://www.boktimmen.blogspot.com
Postat av: Din hemliga bokvän

Åh vad skoj att läsa att du tyckte så mycket om paketet! Det var rätt så enkelt att hitta på grejer eftersom jag också älskar saltlakrits och har katter, fast när det gäller själva boken så var det litet klurigare för vi har ganska olika smaker... Men med Connelly verkar man inte kunna göra fel hos dig! ;)

2009-03-10 @ 19:02:55
Postat av: linda

Hehe, näe Connell's Harry Bosh serie tycker jag är ruskigt bra! Läst dem? Väl värt det.



Var tvungen att testa lakrits chokladen förresten, inte min smak, men jag är glad att jag testat den nu varjefall. Har undrat hur den smakat, men inte kommit mig för att testa. Jag safe'ar oftast o tar nåt jag är säker på att jag gillar. Superbra grej det här för att testa nytt :)



Har förresten en liten hint om du är intresserad. Har blivit tipsat om "el choco" av markus lutteman, verkar riktigt bra. :)

2009-03-10 @ 22:20:30
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: Annette

Åh vad kul att du fick ett så fint paket L Förstår att det måste varit som lilla julafton för dig o katten idag då L



Min vän har en utmaning som ligger och väntar på henne på min sida ;)



Ha det gott.

Natti & Kram Annette

2009-03-11 @ 00:16:00
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Annette

Trippar in och önskar dig en fin fin dag.. Idag lyser ÄNTLIGEN solen här, så det ska bli skönt att komma ut lite. men nu ska jag fixa mig för idag är det dags för sjukhuset igen.

Ha det gott min vän.

Kram Annette

2009-03-11 @ 09:03:07
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Boktokig

Jag önskar att jag kunde fundera på det också!



Är det 10 böcker som du måste läsa, eller är det 10 du vill läsa?

2009-03-11 @ 10:02:50
URL: http://boktokig.blogspot.com
Postat av: Hemlig bokvän

El choko, är det något som du är intresserad av eller som du vill tipsa mig om att läsa?

2009-03-15 @ 02:45:11
Postat av: linda

Har blivit tipsad om att den är bra! Jag är nyfiken på den, fast jag får nog den av en kompis :)



2009-03-15 @ 11:01:17
URL: http://lolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0