Utmaning

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det i meningen?
"Enligt vad den pratsjuka barnmorskan hade anförtrott en grannes tjänare och denne sedan hade vidarebefodrat till alla som ville lyssna, hade Sanaubar kastat en enda blick på barnet i Alis famn, sett den kluvna läppen och gett ifrån sig ett kort, bittert skratt."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Blomman till vänster om soffan och dess kruka.

3. Vad såg du senast på TV?
Oprah WInfrey show imorse.

4.Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Strax efter 19. Rätt svar. 19.09

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Dr. Phil på tv'n. Sambon som ropar att jag kan stänga balkongdörren nu eftersom katten är inne.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Fixade paketen jag ska skicka till min bokvän.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Läste och svarade på kommentarerna jag fått.

8. Vad har du på dig?
Mörkblå stuprörsjeans, en omlott tröja med blommor, blå strumpor, trosor o bh.

9. Drömde du något inatt?
Jo, en jättekonstig dröm som jag just nu inte kommer ihåg.

10. När skrattade du senast?
Nyss.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tyvärr inte så mycket, har bara hunnit få up en tavla på en fiskehamn? och en liten tavla med lillasysters födelseuppgifter och ett fotavtryck på.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Nja, beror väl på vad som menas med konstigt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Liiite lång.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Benjamin Buttons otroliga liv.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Lite nya kläder och en större bokhylla.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Ja, hmm.. otroligt tävlingsinriktad, hatar att förlora.. avskyr fisk och skaldjur.. vet inte riktigt vad jag ska skriva..

17. George Bush?
Ja, ingen favorit direkt..

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Hmm... vet inte.. finns dock massa fina namn.. Melvin, Sigrid och många fler..

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Klart, jag skulle.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ja, det var inte en dag för tidigt!

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Åsa
Stina
Magstarkt
En bok om dagen

Kommentarer
Postat av: Maria

Då borde han vara från Rödupp?

Vi brukar vara där på somrarna..

Vart bor du nu ?

Kram

2009-03-11 @ 20:23:38
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Intressanta och roliga svar minsann:-)



Skrattade högt åt din lilla hick-episod, fick du hans telefonnr;-)

2009-03-11 @ 21:53:37
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Annette

Liiite lång kanske men intressant att läsa ;) Man bildar sig en egen bild lite om hur den man bloggar med har sin vardag :)

Ha en underbar dag vännen!



Kram

2009-03-12 @ 09:03:58
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Annette

Är kanske inte många som har hört det nej.. Men det är ett mycket vist ordspråk om man tänker efter. Och jag gillade det skarpt också ända sedan jag hörde det första gången..Kram

2009-03-12 @ 10:29:41
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0