Pocket & Trix

Fick ett helt fantastiskt paket av min hemliga bokvän idag!

Det innehöll:

TVÅ pockets! Visserligen lite tunnare, men precis de jag här om dagen tänkte på att jag skulle vilja ha! Helt perfekt!

 Här om dagen kikade jag alltså runt på lite bloggar. Såg då att Gavalda hade några fler böcker (inte tänkt på att hon antagligen hade det tidigare). Såg "Älskade honom" och tänkte genast "kanske ska tipsa min bokvän?" men kom samtidigt på att jag fått en kommentar om att paketet skulle skickas imorrn. Typiskt tänkte jag, får köpa den sen.

Men, jag har en hemlig bokvän som kan läsa tankar! Helt perfekt. Jag blev jätteglad när jag upptäckte det!


Fick alltså Anna Gavaldas "Jag älskade honom" och "Jag skulle vilja att någon väntade på mig någonstans".



Sen blev det även en påse med salta katten och en påse djungelvrål, mums! Love lakrits!

Samt även ett smyckesdels set, ett halsband att "bygga" ihop själv. Jättesnyggt! Det ska fixas ikväll när jag är less på att plugga! Ska fixa ett foto sen när det är klart.

Fick även ett kort med hälsning och lite ledtrådar.

Tack så hemskt mycket! Helt perfekt paket!

Kommentarer
Postat av: mia

Japp lakrits är gott =)



ha en bra kväll..Kram

2009-05-14 @ 18:46:23
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Die Hemliche Bookfreund

Du är så välkommen! =)

2009-05-15 @ 22:29:43
Postat av: Tesstamente

Va kul!! Speciellt att din hemliga bokvän kan läsa dina tankar:-)

2009-05-25 @ 19:23:26
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: rosalucia

Härligt med nya boktips!!!! Ser fram emot en solig sommar på altanen med spännande böcker....

Skönt att terminen snart är över, förstår jag!!!

Ser att du pluggar i Lycksele..fniss..där gick jag gymnasiet en gång i tiden.

Ha en skön skön sista skolvecka!!!!

2009-06-06 @ 16:18:42
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0