Blev inte som det var tänkt..

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Orkade inte blogga igår, det var så mycket annat som skulle göras. Bilderna på lägenheten får bli senare, när det är lite mer ordning också.

Ikväll blir det party med sambons bror och 2 av kusinerna. Kommer bli kul, jag hade dock tänkt att vara nykter. C från klassen hörde av sig och hon skulle iväg på middag först, men ville sen gå ut med mig. Så det blir kul, hon får haka på oss andra. Vet dock inte var vi ska gå ut eftersom E bara är 18, så urvalet är lite begränsat.

Jag fick förresten VG på flumtentan i Omvårdnadens grund, 15 hp. Det gjorde min dag :) CH i klassen som jag pluggat massa med fick exakt samma poäng som jag. Visar ju bara på att vi är välidgt lika och det är ganska tydligt att vi pluggat tillsammans. :)

Har även börjat med ett nytt projekt, men det är lite hemligt. Vill inte berätta förrän jag vet hur det gått. Ska se till att det funkar till 100 % först. Jag har inte fuskat något alls än, vilket är super.

Köpte ett nytt Wii-spel idag. Raving Rabbids 2, det var helt okej. Tror dock att jag gillade 1:an mer, dock bara testat en gång. vi får se, lite roligt med skjutandet och musikspelen. När jag ledsnar ska jag byta in lite spel mot nya roligare. Vi har ett annat spel som inte alls är roligt och sambon har typ spelat det 2 ggr eller nåt.Det ska jag definitivt byta in mpt något roligare.

Nu ska jag börja fixa lite innan vi ska iväg till sambons bror. Ska försöka uppdatera snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0