Fått massa gjort idag..

Idag har jag fått massa gjort i lägenheten. Fastighetesskötaren och elektrikern kom hit idag och höll på med att mixtra med lamputtaget. Det har varit något fel på det, men nu fungerar det varjefall. Skönt att äntligen få lyse i hallen. Vid 13 tiden började jag tvätta sambons kläder, tyckte de behövde tvättas istället för att ligga o skräpa i sovrummet. Blev 5 maskiner! Han borde verkligen sortera ut gamla fula t-shirtar och sånt som han inte använder för de får inte plats. Han har en hel stor byrå med 6 lådor fulla med kläder +1 garderob som är sprängfylld med skjortor. Ändå får massa av hans kläder inte plats. Tvättade varjefall allt och vek ihop och fyllde byrån och garderoben. Packade även in alla mina kläder i en garderob. Hade inte hunnit packa upp dem förrän nu, haft så mycket att göra.

Sambon känner sig utbränd eller på väg att bli utbränd så på fredag ska han ta ledigt från jobbet och vila lite. Då ska vi dock köpa massa hyllor och sätta upp i vår walk-in closet. Då kanske vi kan få ordning på alla kläder som inte får plats nånstans.

Jag var och klippte mig igår, fast jag är inte så nöjd. Blev ganska kort och sen så ser det ur som att jag är typ 35 år och inte 23 år. Än får ni varjefall inte se någon bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0