Funktionell träning/funktionella moves

Idag har jag inte gjort så mycket. Slappade tills sambon kom hem. Grattade min kusin som fyllde 18. Igår så beställde jag lite skivor till min lillebror som fyller 19 på lördag. På lördag vankas det klassfest i Lycksele, ska bli skoj och träffa de flesta igen.

Var iväg på funktionell träning idag på IKSU som blev lite funktionella moves eftersom ordinarie instruktören var borta. Det funkade det med, nog har jag träningsvärk imorrn. Dock tycker jag att funktionell träning var hårdare och jobbigare.

Efter det for jag till gamla lägenheten med städgrejer och en stol. Måste sätta fart med städningen imorrn, på söndag är det besiktning. Hatar att flyttstäda, vanliga städning är ändå okej, men flyttstädning är såå hemst tråkigt. Inte direkt semester att flyttstäda en hel lägenhet alldeles ensam.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0