Plugg

Idag blir det BARA plugg för min del. Eller jag ska försöka att koncentrera mig på skolan, inte så lätt när det är stålande sol och -7 grader ut. Jag vill ut och fota, inte varit ute och fotat på hela veckan. Missade världens finaste tillfälle dessutom, det var såå vackert den dagen jag var på arbetsintervju och dagen efter. Hade dock inte tid, jag ÄR tvungen att plugga jäkla utvecklingspsykologi. Måste få klart boken idag och helst kapitlet om stress och det oxå.

Måste sätta fart nu, om jag ska ha möjlighet att göra något annat idag.







Läs även andra bloggares åsikter om , , ,





Kommentarer
Postat av: Erica,

plugga på! :D

2009-02-15 @ 19:32:35
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0