20 frågor



1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Nja, men det duger. Hade dock velat heta något annat än ”Linda”, fast det var det inte mina föräldrar som valde.

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Hund, katt, mygg, myror och säkert några fler.

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till? Näe, nog för att det hade varit kul att vara det för en dag om det gick..

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit? Svårt ju, finns ju så många bra disneyfilmer.

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu? Gå ner i vikt, träna mer och komma i mina gamla jeans..

6. Är du allergisk mot något? Mjo, lite mot pälsdjur men jag kan stå ut, samma med damm. Sen kliar det lite smått i gommen av banan bland annat.

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
Nja, jag är inte så brydd, men sambon tvingar mig att köpa ekologiska tomater eller åtminstone svenska grönsaker och frukter.  

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Hmm, skura är inte så roligt. Det brukar dock sambon vilja göra så jag låter honom. Annars skjuter jag nog upp tvättstugan.

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Taekwon-do

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Det tror jag inte, men jag tror och andra sidan att det blir mycket enklare att leva.  

11. Står du helst framför eller bakom kameran?
Bakom, märks inte det?  

12. Sjunger du i duschen?
Sometimes, oftast om jag är ensam hemma.

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?
Ibland, när sambon "tvingar" i mig fiskleverolja.

14. Vilken sorts frukt åt du senast?
Jordgubbar, äter nästan alltid det till frukost.

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Jo, ångrar att jag blivit sur och irriterad på småsaker.  

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Måste väl säga blond då sambon är det, men tidigare har jag sagt att jag aldrig skulle välja det, men man förändras.

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
Med vänner och familj

18. Brukar du handla på kredit?
Aldrig i livet, leder inte till något gott. Har jag inte råd, så har jag inte det. Bättre att vänta tills jag har det istället.

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Nej, men jag skulle vilja!  

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Svara på lite kommentarer i bloggen, så himla kul att folk läser och kommenterar!

Kommentarer
Postat av: mamma tezzan

det var ju egentligen inte du :-) men alltid lika kul att få läsa andras som gör utmaningar ändå :-)

2009-01-26 @ 23:47:09
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0