Skit skit skit..

Gick in på biblioteketshemsida för att kolla när jag kunde hämta kurslitteraturen jag stod i kö på. Ringde dit eftersom jag inte förstod deras kösystem. När jag ställde mig i kö på en bok så var jag bland annat 2:a i kön. Nu stod det typ 9:a på vissa och 22:a på andra. Fast jag som tidigare varit typ1-3 i kön. När jag ringde dit så säger de att de har gemensam kö på alla exemplar. Så oavsett om jag ställer mig i kö som 1:a och det är 5 i kö på ett annat exemplar så blir jag 6:a.  Det framgår inte nånstans på sidan, dessutom ser det ju inte så ut. För när det står mitt könummer så står det även ett datum när boken kommer in, men det är tydligen inte datumet då jag får boken, utan när nästa person i kön får den.

Helt jäkla idiotiskt system när, det inte framgår alls nånstans. Jag hade ju inte direkt tagit det så lugnt om jag vetat att jag inte skulle få en enda av de 4 böcker jag står i kö på förrän efter tentan, då jag inte behöver dem. Jag trodde att det var min tur att få böckerna nu i månadsskiftet eftersom det stod de datumen och jag var typ 1-3 i kön, när jag boakde för några veckor sen. Idioter! Nu hinner man ju knappt köpa nå böcker på nätet heller, om jag typ inte ska få dem typ 1-1½ vecka innan tenta.

SKIT!!!  Sen så har jag fortfarande inte lyckats göra överstrykningar i pdf filerna som jag har. Antar att jag måste skriva ut typ 80-90 sidor för att kunna markera sånt som är viktigt. Vill ju inte sitta och läsa så många sidor på datorn och inte ens kunna markera det som är viktigt. Man måste ju trots allt läsa de mer än en gång.

Kommentarer
Postat av: Krista Koivuranta

Besök min blogg :D

2009-01-28 @ 16:47:27
URL: http://skiitunge.blogg.se/
Postat av: Andréa

Tjena tjejen :) Kolla in min sminkblogg! http://makeupartisten.blogg.se

Lägg gärna till mig på bloglovin.com så lägger jag till dig också.

Ha en fortsatt bra dag!

2009-01-28 @ 18:00:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Härligt! Nu har jag lagt till dig också :)

2009-01-28 @ 19:40:47
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0