Försäkringsförmedlare

Igår gjorde jag provet för att bli försäkringsförmedlare. Var toknervös, men det gick faktiskt jättbra! Hade 1 fel på 35 frågor, så jag fick 98 % rätt på provet. Kan lugnt säga att jag är nöjd med det, även om det hade varit kul att få alla rätt.

Snart ska jag iväg på jobbet, första passet! Första passet när jag ska sälja försäkringar. Nu kommer jag ligga på en timlön på 70 kr/h +125 kr/försäkring jag säljer. Målet är att sälja 2 försäkringar på ett pass. De andra som redan börjat sälja, säljer mellan 0-4/pass. Det går väldigt mycket upp och ner, men de har bara hållt på ett tag. Vi började sälja den här försäkringen i februari, så det är nytt för alla. Hoppas det går bra för mig ikväll, håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Fabian

Håller tummarna för dig! Lycka till! =)



/Fabbe

2009-03-16 @ 16:40:23
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0