Personlig almanacka

Idag har jag beställt en personlig almanacka. Riktigt bra!

Jag har alltid problem att hitta en almanacka som är lagom stor och innehåller det jag behöver. Nu har jag hittat lösningen på detta. Såg att min arbetskamrat hade en tuff almanacka som just verkade personlig(omslaget). Fick kika i den och insåg att jag MÅSTE ha en sån. Passar mig perfekt, speciellt eftersom jag aldrig hittar någon som passar.

Den här är ganska liten, har veckovy, man kan lägga till saker som "veckans träning", "veckans att göra", extra rader, jobbruta att skriva in arbetstider på mm. Hur bra som helst!

Jag har beställt en ljusgrön, med mörkare grön text och ett orangegult gummiband :) Tror den kommer vara superfin. Det är en 12 månaders almanacka som man kan välja startmånad på. Nu längtar jag bara till augusti så att jag kan börja använda den(min andra tar slut i juli, så jag tänkte det var smartast så, även om jag egentligen vill börja använda den på direkten).

Leveranstid 2 veckor från betalning. Så nu längtar jag! 275 kr kostar den inkl. frakt, men det är den väl värd :)





Det längst ner på sidan är valbart, man kan välja mellan massa olika saker. Man kan även välja om man vill ha ränder, bara klockslag, ränder halva dagen/hela dagen mm.


Åh va spännande det ska bli att få kika i den!
Nu vill jag bara att tiden ska gå fort :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade in, lämnar ett avrtyck och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



På min blogg kan du följa mig i livet efter våldtäkten. Du kan också få veta hur du på ett smidigt, enkelt sätt tjänar pengar på din blogg. Har du råd att gå miste om det?

Via bloglovin går det också, om intresset finns, att prenumerera.

Välkommen!



http://www.metrobloggen.se/offer

2009-03-23 @ 23:18:47
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: Annette

Så det blev en almanacka istället för bag till kameran ;)Söt den var då.. Hoppas du haft en fin fin måndag gumman!

Kram

2009-03-23 @ 23:37:56
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Fabian

Jag har jobbarkompsiar som har sån! Dem är jättenöjda! :) Riktigt smart!



/fabbe

2009-03-24 @ 00:22:37
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0