Gräsänka

Skjutsade nyss karln till flyget, han ska på nån mässa i Tyskland. Han kommer dock hem igen på onsdag kväll. Imorrn börjar vfu'n igen. Ska bli kul att komma tillbaka, dock synd att man varit borta 3 veckor mitt i. Kan vara svårt att komma in i gruppen igen och våga ta för sig.

Just det, hade tenta i fredags! Det gick bra, fick 93 % rätt (60p/64p) så jag är nöjd. Skönt att det är över, dock kommer det en till tenta på resten av kursen sen om nå veckor. Gud va den här terminen bara flygit iväg. Tiden går så fort.

Ikväll ska jag jobba, ska nog börja sälja den kvinnliga cancerförsäkringen idag. Vi ska köra den ett par veckor. Ser fram emot det, ska bli kul! Tyvärr hinner jag inte jobba så mycket nu. Har ju praktik även på kvällar och helger +ett arbete som ska skrivas.

Kommentarer
Postat av: Fia

Visst är det jag som varit din bokvän! =)

2009-05-18 @ 15:43:22
URL: http://www.boktimmen.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Grattis till tentaresultatet!!

En sådan fin och trevlig blogg du har!

2009-05-24 @ 14:52:34
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0